بک لینک انبوه و کاربرد آن در سئو
نوشته شده توسط : سیمین

خرید بک لینک قوی

بک لینک انبوه و کاربرد آن در سئو

شاید شنیدن بک لینک انبوه شما را به یاد لینک هایی که با استفاده از ربات و یا به صورت اتوماسیون پیگیری می شوند اندازد. اگر بخواهیم یک تعریف کلی و اجمالی از آن داشته باشیم، بک لینک انبوه را می توان لینک های GAS نیز در نظر گرفت که در زمان های کوتاه اما در تعداد بالا ایجاد می شوند. البته ایجاد بک لینک های انبوه تنها به صورت اتوماتیک و با دخالت ربات نیست بلکه می توان به صورت دستی نیز آن ها را ثبت کرد. در این مقاله قصد داریم تا در ابتدا راجع به ماهیت بک لینک انبوه و سپس کاربرد آن در سئو صحبت کنیم.

هدف از ساخت بک لینک انبوه چیست؟

یکی از سوالات مهمی که در این باره مطرح می شود این است که هدف دارندگان صفحات و سایت های معتبر در گوگل چرا از بک لینک انبوه استفاده می کنند. مهم ترین پاسخی که می توان برای این موضوع در نظر گرفت این است که الگوریتم های گوگل قادر به شناسایی تعداد بالایی از لینک های با کیفیت هستند. از این رو نسبت به گذشته این موتورهای جستجوگر فعال تر و دقیق تر شده اند. اگر که فردی در این زمینه متخصص نباشد و یا گوگل متوجه خطای او در هنگام استفاده از بک لینک شود، می تواند او را جریمه و یا دسترسی کاربر را متوقف کند.

یکی از درست ترین روش های استفاده از بک لینک انبوه، بکارگیری آن در لینک سازی های شبکه ای و یا pnb می باشد. به این جهت استفاده از بک لینک در لایه های پایین تر با استفاده از شبکه سازی امکان پذیر تر و راحت تر می شود و در نهایت احتمال جریمه شدن صفحه و سایت مورد نظر توسط موتور جستجوگر گوگل نیز بسیار کاهش می یابد. روش دوم نیز استفاده از سایت هایی است که ایندکس بالا استفاده می کنند. استفاده از این روش ها می تواند اطمینان شما را برای لینک سازی بیشتر کند و در نتیجه بازدید از سایت را در یک بازدهی زمانی مشخص شده افزایش دهد.

چگونه می توانیم بک لینک انبوه را به صورت استاندارد خریداری کنیم؟

یکی از موضوعات اصلی که کاربران باید به صورت جدی به آن عمل کنند و به طور کامل بر آن تسلط داشته باشند قوانین و استانداردهای موجود در گوگل است که سئوی سایت را در بر می گیرد. موضوع مهم این است که خرید بک لینک قوی بک لینک انبوه از طریق روش اتوماتیک به هیج وجه توصیه نمی شود. از این رو بهتر است که در هنگام خرید بک لینک از وبلاگ و یا وب سایت هایی که معتبر هستند استفاده کنید و حتما پیش از خرید با آن ها مذاکره ای داشته باشید. همچنین سعی کنید از وب سایت هایی استفاده کنید که بدون واسطه خرید بک لینک را در اختیار شما قرار می دهند.

قیمت بک لینک انبوه به چه عواملی بستگی دارد؟

قیمتی که برای لک لینک در نظر گرفته می شود بر اساس تعداد، وب سایت ها و وبلاگ هایی که برای آن در نظر می گیرید انجام خواهد شد. از این رو نرخ آن کاملا متغیر است البته در حالت کلی می توان گفت که انواع لینک هایی که برای رپورتاژ در نظر گرفته می شود نیز می تواند به صورت تکی ارزان تر و یا کمتر محاسبه شود.




:: برچسب‌ها: خرید بک لینک انبوه,خرید بک لینک دائمی,خرید بک لینک ارزان ,
:: بازدید از این مطلب : 768
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 0 0 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: