نوشته شده توسط : سیمین

خرید بک لینک

بک لینک یا تولید محتوا؟

گرفتن بک لینک برای سایت ها از اهمیت بالایی برخوردار است از طرف دیگر تولید محتوا برای بالا بردن بازدید از سایت نیز موضوعی است که کاربر باید به آن توجه کند. زمانی که قصد دارید رتبه سایت خود را بهبود ببخشید باید علاوه بر به کار بردن کلمات کلیدی به صورت سئو شده، از بک لینک سازی در محتوا به صورت انبوه نیز استفاده کنید. در این مقاله قصد داریم تا در مورد اهمیت وجود بک لینک در کنار یک محتوای قوی صحبت کنیم.

اثر بک لینک را در محتوا دست کم نگیرید

اگر قصد دارید با استفاده از محتوا در سایت رتبه و بازدید از آن را بالا ببرید نباید به هیچ وجه تاثیر بک لینک ها در آن دست کم بگیرید. وجود بک لینک هایی که با کیفیت و در اینحال ارزان هستند می توانند به رتبه کل در دامنه و صفحات ارزش دهند. همانطور که می دانید گوگل به موتور جستجوگر خود در سطح های مختلفی امکانات زیادی داده است؛ به همین دلیل اگر سایت و یا صفحه ای از بک لینک های غیر استاندارد استفاده کند، گوگل به موقع آن را شناسایی کرده و ممکن است برای آن جریمه ای در نظر بگیرد. اگر تخلف بیش از حد باشد ممکن است که سایت برای همیشه از بین برود.

محتوا نویسی در کنار بک لینک قوی

محتوا نویسی مانند یک پادشاه است به همین دلیل در هنگام وبلاک نویسی بهتر است که در کنار استفاده از بک لینک ها از محتوای سئو شده نیز استفاده کنید. موتور جستجو بر کلمات کلیدی تمرکز زیادی دارد و به همین دلیل باید لینک ها کاملا به کلمات کلیدی مرتبط باشند. اگر بخواهیم یک شبیه درست از لینک سازی برای محتوا نویسی در نظر بگیریم می توان گفت که تمامی بک لینک ها به عنوان یک دروازه ورود کاربران به سایت های معتبر دیگر می باشند که اگر به درستی از آن ها استفاده شود می تواند تاثیر بسیار بالایی بر کیفیت و رنک سایت داشته باشد.

مقایسه محتوا و بک لینک سازی

تا اینجای مقاله شاید به این فکر افتاده باشید که بالاخره باید از محتوا استفاده کرد یا خرید بک لینک قوی؛ هر دو گزینه پاسخ این سوال است اما بهتر است به این نکته نیز توجه کنید که یک محتوای با کیفیت بدون لینک های استاندارد و اصولی تاثیر چندانی نخواهد داشت. زمانی که قصد طراحی یک سایت دارید اولین موضوعی که باید به ذهن شما خطور کند این است که برای لینک دهی و یا تولید رپورتاژ باید از سایت های معتبر استفاده کنید.

برای مثال قصد دارید که رتبه سایت خود را افزایش دهید، باید یک سایت معتبر و ارزشمند را لینک کنید. به این صورت کاربرانی که به سایت شما وصل می شوند هم از نظر گوگل اعتبار بالاتری دارند. از طرف دیگر یک وبسایت بدون وجود محتوا ارزشی ندارد. استفاده از رلینک با استاندارد و طبق اصول گوگل به همراه یک محتوای سئو شده می تواند به صورت چشمگیری رتبه سایت شما را افزایش دهد.

و در آخر؛ خرید بک لینک ارزان

اگر قصد دارید تا لینک با کیفیت و در کنار آن ارزان خریداری کنید می توانید با مراجعه به سایت سئو ارزان بک لینک قوی را در اختیار سایت خود قرار دهید. رعایت استانداردهای لازم برای سایت نیز باید در اولویت خرید لینک برای سایت قرار بگیرد.



:: برچسب‌ها: خرید بک لینک انبوه , خرید بک لینک دائمی , خرید بک لینک ارزان ,
:: بازدید از این مطلب : 539
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 فروردين 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

خرید بک لینک قوی

بک لینک انبوه و کاربرد آن در سئو

شاید شنیدن بک لینک انبوه شما را به یاد لینک هایی که با استفاده از ربات و یا به صورت اتوماسیون پیگیری می شوند اندازد. اگر بخواهیم یک تعریف کلی و اجمالی از آن داشته باشیم، بک لینک انبوه را می توان لینک های GAS نیز در نظر گرفت که در زمان های کوتاه اما در تعداد بالا ایجاد می شوند. البته ایجاد بک لینک های انبوه تنها به صورت اتوماتیک و با دخالت ربات نیست بلکه می توان به صورت دستی نیز آن ها را ثبت کرد. در این مقاله قصد داریم تا در ابتدا راجع به ماهیت بک لینک انبوه و سپس کاربرد آن در سئو صحبت کنیم.

هدف از ساخت بک لینک انبوه چیست؟

یکی از سوالات مهمی که در این باره مطرح می شود این است که هدف دارندگان صفحات و سایت های معتبر در گوگل چرا از بک لینک انبوه استفاده می کنند. مهم ترین پاسخی که می توان برای این موضوع در نظر گرفت این است که الگوریتم های گوگل قادر به شناسایی تعداد بالایی از لینک های با کیفیت هستند. از این رو نسبت به گذشته این موتورهای جستجوگر فعال تر و دقیق تر شده اند. اگر که فردی در این زمینه متخصص نباشد و یا گوگل متوجه خطای او در هنگام استفاده از بک لینک شود، می تواند او را جریمه و یا دسترسی کاربر را متوقف کند.

یکی از درست ترین روش های استفاده از بک لینک انبوه، بکارگیری آن در لینک سازی های شبکه ای و یا pnb می باشد. به این جهت استفاده از بک لینک در لایه های پایین تر با استفاده از شبکه سازی امکان پذیر تر و راحت تر می شود و در نهایت احتمال جریمه شدن صفحه و سایت مورد نظر توسط موتور جستجوگر گوگل نیز بسیار کاهش می یابد. روش دوم نیز استفاده از سایت هایی است که ایندکس بالا استفاده می کنند. استفاده از این روش ها می تواند اطمینان شما را برای لینک سازی بیشتر کند و در نتیجه بازدید از سایت را در یک بازدهی زمانی مشخص شده افزایش دهد.

چگونه می توانیم بک لینک انبوه را به صورت استاندارد خریداری کنیم؟

یکی از موضوعات اصلی که کاربران باید به صورت جدی به آن عمل کنند و به طور کامل بر آن تسلط داشته باشند قوانین و استانداردهای موجود در گوگل است که سئوی سایت را در بر می گیرد. موضوع مهم این است که خرید بک لینک انبوه از طریق روش اتوماتیک به هیج وجه توصیه نمی شود. از این رو بهتر است که در هنگام خرید بک لینک از وبلاگ و یا وب سایت هایی که معتبر هستند استفاده کنید و حتما پیش از خرید با آن ها مذاکره ای داشته باشید. همچنین سعی کنید از وب سایت هایی استفاده کنید که بدون واسطه خرید بک لینک قوی بک لینک را در اختیار شما قرار می دهند.

قیمت بک لینک انبوه به چه عواملی بستگی دارد؟

قیمتی که برای لک لینک در نظر گرفته می شود بر اساس تعداد، وب سایت ها و وبلاگ هایی که برای آن در نظر می گیرید انجام خواهد شد. از این رو نرخ آن کاملا متغیر است البته در حالت کلی می توان گفت که انواع لینک هایی که برای رپورتاژ در نظر گرفته می شود نیز می تواند به صورت تکی ارزان تر و یا کمتر محاسبه شود.



:: برچسب‌ها: خرید بک لینک انبوه,خرید بک لینک دائمی,خرید بک لینک ارزان ,
:: بازدید از این مطلب : 769
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 0 0 | نظرات ()

صفحه قبل 1 صفحه بعد